feb
28

A sógornőm 27 +/- 5. szülinapjára készült ez a torta. Trüffelkrémet szerettem volna készíteni, de az étcsokis krémmel túl sötét lett volna a süti. Már majdnem lemondtam róla, mikor fejbecsapott az isteni szikra: fehércsoki! Megcsináltam, megkóstoltam, mindett megettem. Úgyhogy nekiálltam még egy adagot készíteni, ebből már jutott a tortára is. A végeredmény valami fenomenális, csak igazi mániákusoknak, iszonyatosan tömény és édes, pont nekem való.

A tészta:

anyafoz.blog.hu/2011/02/28/1_6959

A krém:

fél liter tejszín

2 tábla tejcsoki

A sütés előtti napon a tejszínt felmelegítjük, a csokikat felolvasztjuk benne, majd egy éjszakára hűtőbe tesszük. Másnap a hideg tejszínből kemény habot verünk, megtöltjük és bevonjuk vele a tortát, tetszés szerint díszitjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyafoz.blog.hu/api/trackback/id/tr772699891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása